Els professors també fem els deures, sí!

30 novembre 2017 - CURS 2017/2018
Els professors també fem els deures, sí!

Visita al Centre Integral de Valorització de Residus del Maresme de Mataró

El passat dissabte 25 de novembre, diversos docents del nostre centre, del Departament de Ciències Naturals i Socials, vam visitar el Centre Integral de Valorització de residus del Maresme. Durant tot el matí vam descobrir de primera mà els tallers i visites que ofereix el Consorci per al Tractament de Residus Sòlids Urbans del Maresme als centres educatius del Maresme. I el més important, vam aprendre què se’n fa dels nostres residus.

L’objectiu de la visita era conèixer la instal·lació i preparar les futures visites que tenim pensat fer amb diversos alumnes de 2n ESO i 1r de Batxillerat. Vam arribar a la conclusió que és una bona visita per fer cada any amb alumnes, en especial amb els més petits del centre, per conscienciar-los sobre la importància d’adquirir bones pautes de consum i de classificació de residus.

Durant la visita vam resoldre diversos dubtes:

A més, disposen d’un simulador de residus 4D i vam experimentar el viatge que fa una bossa de residus dins de la planta, al·lucinant!

Esperem que els nostres alumnes puguin gaudir d’aquesta activitat i, el més important, s’emportin coses positives per aplicar en el seu dia a dia.