Concurs de Triples Robòtic

5 abril 2018 - Tecnologia
Concurs de Triples Robòtic

El passat 22 de març, els alumnes de tecnologia i informàtica de 4t de l’ESO van presentar el seu projecte en comú: uns robots que juguen a bàsquet!

Els robots, que es podien controlar a través d’una aplicació creada amb AppInventor per els alumnes d’informàtica, tenien una petita catapulta automatitzada amb Arduino, construïda per els alumnes de tecnologia.

Els alumnes van fer una petita demostració a l’hora del pati realitzant un concurs de triples entre els equips formats pels diferents blocs. Els robots van funcionar, però el que va fallar va ser la punteria dels humans. L’equip verd va ser el campió amb un únic triple, ja que els equips vermell i taronja no en van encertar ni una!

Després del concurs els alumnes de 4t van deixar provar els robots als alumnes d’altres cursos que estaven de públic, i van demostrar tenir millor punteria.

Concurs De Triples Robòtic

Flickr Album Gallery Powered By: WP Frank