Diada de Sant Jordi

CONCURS DE LECTURA TEATRALITZADA

Aquest dilluns, de 9:00 a 11:00 hores, a l’Institut Llavaneres, es va realitzar un concurs de lectura expressiva. Cada classe havia treballat el text a l’aula i elegit un membre per representar-los. Els elegits van haver de llegir un text davant tots els alumnes de cada curs. El jurat, compost per Glòria de los Santos, Antònia Nogueras, Llüisa Costa i dos alumnes de Batxillerat, la Cristina Ramírez i la Carla Puente, decidirien els guanyadors. El premi va ser un bonus de 30€ per l’Abacus i un esmorzar de franc a la cantina per a tota la classe.

A 4t d’ESO els elegits varen ser la Laura Cortés (4tA), Laura Puig (4tB), Ona Rosset (4tC), Jana González (4tD). La guanyadora va ser la Laura Cortés.

A 3r d’ESO els elegits varen ser l’Albert Puigvert (3rA), en Daniel Torres (3rB), l’Andrea Llamazares (3rC) i la Clara Falcó (3rD). El guanyador va ser l’Albert Puigvert.

A 2n d’ESO els elegits varen ser Carla Alsina (2nA), Ismael Frankou (2nB), Cristina Tomàs (2nC), Nara Díaz (2nD) i Jan Tello (2nE). La guanyadora va ser Carla Alsina.

A 1r d’ESO els elegits varen ser: Pau Higueras (elegit per 1rA),  Joaquim Planes (elegit per 1rB), Mar Barrionuevo  (elegida per 1rC), Neus Bartrés (elegida per 1rD) i María Martín (elegida per 1rE). Va guanyar la Neus Bartrés, per tant es va endur el premi i la seva classe tindrà un esmorzar gratuït a la cantina.

Va ser molt emocionant i vam gaudir molt escoltant-los, esperem que els guanyadors gaudeixin dels merescuts premis!

David Plana 1rB

TOT PASSEJANT PER BARCELONA

Els alumnes de 2n de batxillerat tenen l’oportunitat de fer una volta per Barcelona, veure l’ambient, comprar llibres i fer-los signar pels autors i respirar una diada cívica i cultural que ens honora com a poble. És un privilegi poder-hi passejar a primera hora del matí, quan encara s’estan muntant les parades, sota un sol acollidor i càlid, envoltats de roses i de somriures. Perquè Sant Jordi ens defineix com a poble: valents, civilitzats i … tant de bo, cultes. Visca Sant Jordi!

Diada De Sant Jordi 2018