Tallers d’esport adaptat

El passat 20 i 25 d’abril els alumnes de 4t d’ESO, van poder gaudir d’una experiència molt enriquidora al voltant de l’esport adaptat. L’empresa Activa’t va venir a l’Institut de LLavaneres, on els alumnes van poder practicar esports com: la boccia, bàsquet en cadira de rodes i l’atletisme. Totes les activitats es practicaven amb diverses adaptacions que feia difícil dur-les a terme, per sort, les indicacions dels monitors i la pràctica va fer que poc a poc aconseguissin superar els obstacles amb els que moltes persones han de conviure dia a dia i prendre consciència de l’esperit de superació i l’esforç així com que una adversitat no ha de ser obstacle per practicar esport a la vida.

Posteriorment vam fer una xerrada on els mateixos monitors explicaven la seva experiència personal, el moment tan dur que els hi va canviar la vida i la força que van mostrar per tirar endavant. A tots, ens va fer prendre consciència que podem fer molt per ajudar-los amb petits gestos quotidians i d’integració per trencar les barreres que encara existeixen a dia d’avui.

Esport Adaptat