Concurs “El recorregut de l’energia”

Els alumnes de 2n D, E i F hem participat durant el segon i tercer trimestre en El Concurs del Recorregut de l’Energia promogut per l’ICAEN.
El nostre projecte ha consistit en fer una activitat per alumnes d’últim cicle de primària, hem creat una web, AVENTURES DE L’ENERGIA, on tots els nois i noies podran conèixer com és el procés d’obtenció d’energia elèctrica i decidir quina o quines són les millors formes d’obtenir energia elèctrica.
La web de presentació comença així:

“En un temps no molt llunyà i no gaire lluny d’aquí…, tres ciutats cercaven energia per satisfer les seves necessitats. Els habitants havien d’escalfar-se a l’hivern i refrescar-se a l’estiu i molts aparells i màquines funcionaven amb electricitat.

No sabien com produir ENERGIA però tenien al seu abast tots els recursos energètics que es pugui imaginar, carbó, petroli, aigua, vent, mar, urani enriquit, moltes hores de sol,….

Així va ser, que tots els habitants d’aquelles ciutats es van posar d’acord en demanar informació a set empreses de producció d’energia elèctrica, per poder decidir entre tots, més endavant, quina empresa o empreses s’encarregarien de produir l’energia que consumiria la seva ciutat i així poder fer funcionar les seves màquines i aparells .

Així va ser com comença l’aventura que us volem presentar, voleu conèixer-la?? Doncs ENDAVANT!!!!”

Podeu visitar la nostra web a