Entrevista a Carme Javaloy

Vam fer una entrevista a la professora de cultura i valors ètics,  Carme Javaloy. Li vam fer algunes preguntes i ens va explicar algunes coses…

Ella viu a Palafolls. Des de petita volia ser professora, li agradava jugar amb els seus ninots i amb els seus amics a ser mestra. Ja porta 12 anys en el IES Llavaneres, mai ha estat a cap altre institut.

Una de les coses que ens va comentar es que els professors coneixen els alumnes de diferent manera que els seus pares i aixo produeix un xoc. Normalment, es comporten diferent al institut que a la seva pròpia casa.

També vam estar parlant sobre el sistema educatiu, i ens va comentar que no li agrada gens, i opina que hi ha massa burocràcia.

Una anècdota curiosa seva,  es que tenia una alumna que se li sortia el dit i anava a buscar a la Carme per que li poses bé, perquè deia que ella era la única capaç de fer-ho. Ara la noia esta vivint a Mèxic i encara tenen relació