La 23a Setmana de la ciència

Què és?

És una setmana en la que es fan activitats a tots (o gairebé tots) els centres d’Espanya, i és a nivell internacional.

En què consisteix?

Consisteix en fer activitats sobre un tema en concret de la ciència.

Què es fa aquest any al centre?

Aquest any el departament de ciències naturals, ha preparat un concurs sobre la “Natura Geomètrica”.

El concurs consisteix en endevinar els noms de 12 elements naturals i endevinar-ne la forma. Per a posar els noms i les formes, s’ha de fer servir un fulletó que es pot trobar tant com al costat de la urna groga que hi ha al vestíbul, com al departament de ciències naturals.

Quin és el premi?

El premi està repartit en tres categories:

• 1a categoria: alumnes del 1r cicle de l’ESO (1r i 2n d’ESO)
  • 2a categoria: alumnes del 2n cicle de l’ESO (3r i 4t d’ESO)
  • 3a categoria: alumnes de Batxillerat (1r i 2n de Batxillerat)

La persona guanyadora de cada categoria, obtindrà un premi de 35 € per fer una compra a la llibreria Abacus de Mataró. s’hi hi hagués un empat en una determinada categoria, es realitzaria un sorteig per decidir la guanyadora o el guanyador.

Si necessiteu algun aclariment podeu passar pel departament de ciències naturals.