SANTA CECÍLIA SEMANA DE LA MÚSICA

1 desembre 2018 - Uncategorized
SANTA CECÍLIA SEMANA DE LA MÚSICA

En motiu de Santa Cecília, el departament de Música va organitzar la setmana de la musica, que consisteix en organitzar una sèrie de mini-concerts durant l’hora del pati.

Dilluns 19 de Novembre:

Els alumnes de 2n ESO E i 2n ESO A que van tocar una peça musical anomenada “El senyor dels anells, Cantí Cum Corom”.

Després d’aquesta actuació van sortir als de la Optativa de 1r ESO a tocar varies peces: “Get back” dels Beatles i “El sons del silenci” de Simon & Garfunkel

Dimarts 20 de Novembre:

La resta d’alumnes de 2n ESO van tornar a interpretar els senyors dels anells.

Dijous 22  de Novembre:

Va ser el torns dels alumnes de 1r ESO, que van interpretar 4 cançons amb la flauta: Scrach, Swing street, La família adams i I’m a believer, cançó que es va fer molt famosa a la pel·lícula Shrek.

També van fer tocar alguns alumnes de l’optativa de música de  3r de la ESO.Van tocar: