Comiat de 2n de batxillerat

Un any més, hem celebrat la graduació i comiat dels alumnes de 2n de batxillerat. La festa va estar organitzada per l’AMPA i va tenir lloc a la sala polivalent del centre, en comptes de la terrassa de l’IES a causa de la previsió meteorològica de pluja.

L’acte, que va estar presidit pel director i equip directiu del centre, va comptar amb la presència de l’alcalde de Sant Andreu de Llavaneres, Sr. Bernat Graupera, de la junta de l’AMPA, d’un nombrós grup de professors  i pares/mares i, com no, dels veritables protagonistes de la festa, els alumnes.

Després del sopar es va procedir al lliurament d’orles i les professores Gemma Fontanals, tutora de 2n B, i Mercè Colomer, professora de llengua i literatura castellana, van  cridar els nois i noies un per un llegint un petit verset, el contingut del qual al·ludia explícitament a l’alumne a qui es referia.

Des d’aquí volem desitjar molta sort a aquests alumnes que s’han format al nostre centre i dels quals a hores d’ara ja sabem que tots han aprovat les proves d’accés a la universitat.

QUE US VAGI MOLT BÉ !!!!