1a POSICIÓ A LA LLIGA DE DEBAT!

Tenim el gust de notificar-vos que els alumnes del nostre centre Víctor Alumà, Hugo Del Río, Júlia Higueras, Berta López i Júlia Roca, que han participat a la Lliga de Debat, han quedat en 1a posició!

L’acte ha estat organitzat per la Xarxa Vives, i ha tingut lloc a l’Aula Magna de la Universitat de Barcelona, on els alumnes preparats i acompanyats pels professors del Departament de Llengua Castellana, Encarna Cañete i Andrés Yélamos, han aconseguit superar totes les fases i proclamar-se vencedors, després de 5 debats on el tema central ha estat: La tecnologia augmenta la felicitat?

Amb aquesta victòria l’equip de Llavaneres es classifica per la fase final que tindrà lloc a Tarragona. Enhorabona!!!