Festa de graduació 2010

El passat divendres, 11 de juny es va celebrar la festa de graduació de la promoció de batxillerat 2008-2010. Com es habitual els darrers anys, la festa va començar amb un sopar que va ser seguit dels parlaments i de la cerimònia de graduació.

El temps, que amenacava pluja, va fer que  la festa se celebrés al gimnàs que estava preparat com a menjador.

Ens vam aplegar prop d’un centenar de persones entre alumnes, pares, familiars, professors i representants de l’AMPA. Va presidir el sopar i la graduació l’Il·lm  alcalde de St. Andreu de Llavaneres, Sr Bernat Graupera.

Després del sopar es va dirigir als assistents el president de l’AMPA que es va presentar i va destacar la importància de l’acte com a culminació d’un procés d’estudi i esforç. El director de l’Institut va llegir dos correus d’exalumnes que posaven de manifest els canvis principals viscuts des que van abandonar l’institut i finalment l’alcalde de Llavaneres que es va referir a aquesta promoció que serà la segona del pla Bolonya i tindrà una titolació universitària que li permetrà moure’s per tot el món. Va destacar que a Llavaneres tots els centres educatius són públics i es va referir, també, a l’esforç de les famílies i de les administracions per aconseguir uns bons centres educatius. Va encoratjar els alumnes a retornar algun dia a la comunitat tot aquest esforç.

Els tutors van començar a cridar els alumnes a través dels famosos rodolins i un per un van anar pujant a l’estrada on van rebre l’orla i se’ls va imposar el barret.

Per acabar l’acte el professor Josep Calvet va interpretar acompanyat de la guitarra la cançó Palabras para Julia de José Agustín Goytisolo.