Jornades Pi diferents

Durant la setmana del 15 de març, i aprofitant una de les sessions setmanals de matemàtiques, alguns alumnes de les classes de 4t van estar jugant a jocs d’estratègia a la zona pícnic.

Aquesta activitat es va fer per recordar el dia Pi, 14 de març, i amb un toc de nostàlgia, ja que aquests grups van ser els últims que van poder celebrar els tallers de les Jornades Pi amb els centres de primària de la nostra localitat. Està clar que la pandèmia ha canviat molts dels nostres hàbits però també moltes de les nostres activitats dins l’àmbit escolar. Una sessió divertida, diferent, plena de bons records i amb l’esperança posada en el futur perquè el 2022 es puguin reprendre aquest tipus d’activitats tan enriquidores.